Skip to content

Zdublowana strefa podłogowa czyli zwiększony załadunek kontenera na naczepie

Przewoźnicy nadal poszukują możliwości podwyższania zysków ze swojej działalności. Obcinają wydatki, ulepszają kursy transportów, udoskonalają tabor. Ale w dobie bezwzględnej konkurencji na rynku spedycyjnym jest to niewystarczające. Jednakowoż są teraz alternatywne możliwości do tego przedsięwzięcia. Okazuje się że tak i całkiem spore. Podwójna podłoga marki DFS w kontenerze naczepy, to znakomity klucz na zwiększenie możliwości spedycyjnych. W ekspresowym wydaniu wszystko odnosi się do systemu belek i podparć o regulowanej wysokości i o prostym montażu. Całość uzupełniona bocznymi listwami do mocowania cargo do wszystkich czterech burt bocznych jednocześnie. Nowym w takim rozwiązaniu będzie prostota załadowywaniu a także rozładunku przy pomocy widłowego wózka. Jak również możliwość transportowania palet o rożnej wysokości, jaką nadaje użycie zupełnie niezależnych belek poziomych. System jest tak skonstruowany, aby kierowca samodzielnie mógł zakomponować rozłożenie kolejnych pak z paletami w kontenerze, przewidując ich zmienną wysokość posadowienia oraz prymat w wyładunku. Takie belki zrobione będą z bardzo wysokiej przewagi aluminium zabezpieczonego anodowaniem, przedłużając tym samym ich odporność i prosty tryb zamontowania. Takie same rozwiązania istnieją również dla użycia w naczepach. Z tak przebudowanym kontenerem, możemy dzisiaj zawojować świat, no możliwe tę nakrytą siatką dróg transportowych.

Opublikowane w dziale:Przemysł