Do wykonania zabudowy burtowej nieodzowną częścią są kłonice burtowe. Grupują się one na montowane z przodu lub z tyłu w odmianie prawej lub lewej oraz środkowe. Wytwarzane są one w różnych długościach tak aby można było dopasować je do wysokości burt. W zależności od zastosowania zabudowy mocuje się kłonice nieruchome lub wypinane. Do kłonic odpinanych istotne jest zamontowanie kieszeni przeznaczonej do spawania lub przykręcanej. Bogata oferta umieszczona jest na stronie sklepu www.autoakcesoria.com.pl . Słupki typu BX stosowane są przy najbardziej typowych zabudowach o maksymalnej wysokości 600mm. Boczne i tylne posiadają funkcję odpinania co umożliwia szybki dostęp do całej skrzyni ładunkowej. Szczególną odmianą kłonic BX są kłonice Alugrip, które zawierają aluminiowy korpus. Wytwarzane są tylko w wersji bocznej lub tylnej. Dobrą cenę w odniesieniu do jakości posiadają kłonice ekonomiczne. Oferowane są w najbardziej popularnych wysokościach konstrukcji skrzyniowych 40 i 50cm.Kłonice typu K20 pełnią dodatkową rolę zamków burtowych. Gwarantują również ekspresowy montaż i demontaż paneli burtowych. Dodatkowo oferowane są w dwóch typach – z lub bez możliwości zastosowania statywu do konstrukcji plandekowej. Oferowane są w długościach 40-120cm. Wyższe kłonice wyposażone są w dodatkowe rygle zamykające co zwiększa ich wytrzymałość. Zazwyczaj słupki burtowe sprzedawane są w opcji pokrytej farbą lub bez zabezpieczenia przeznaczonej do samodzielnego pokrycia farbą i zabezpieczenia przed rdzewieniem.
Słupki do burt aluminiowych
Opublikowane w dziale:Przemysł