Skip to content

Podwójny profit z podwójną powierzchnią ładunkową

To oczywiste, że wszyscy szukają zmniejszenia kosztów i za jednym zamachem nadzwyczajnych zysków. Jednak gdzie je znaleźć, gdy wszystkie ceny wywindowane, a konkurenci czekają na swoją kolejność. Otóż wskazówka jest diabelnie prosta – sięgnij po to, co na podłodze. Ściślej – drugiej podłodze, czyli budowy zamocowywania, tak do skrzyń ładunkowych, jak i naczep, tworzący kolejny poziom załadowczy. Podstawowym składnikiem takiego rozwiązania będą belki poziome, które przez dziecinnie łatwy montaż i regulację, nie ma przeszkód zainstalować praktycznie w każdym kontenerze. Wsporniki poziome osadzane są na wybranej wysokości w właściwie ukształtowanych i perforowanychszynach pionowych przytwierdzanych na bokach paki. Dopełnieniem całego układu są ekstra listwy nośne, zaczepki, przegrody pomiędzy burtami i wstęgi unieruchamiające. W przypadku drobniejszych produktów na paletach, podwójna podłoga umożliwia umieszczenie nawet dwukrotnie większej liczby towaru. Taki układ cechuje prostota montażu i używania, skutkiem czego zyskuje się nie tylko kubaturę pojazdu, ale także czas nieodzowny na przygotowanie naczepy do większego załadunku. Podwójna podłoga typu DFS do zamkniętych kabin oraz układ CTD III montowany w naczepie, dadzą konkretne zyski z podwójnego ładunku, a konkurencję szlag trafi, przez skrócenie czasu na jego przygotowanie do transportu.

Opublikowane w dziale:Przemysł