Skip to content

Podwójna podłoga kolejny poziom dla załadunku

Po co obwozić własnym dostawczakiem pustą przestrzeń, kiedy wypada ją napełnić następnym miejscem do załadunku. Zapowiadający się zysk znajdziesz na podłodze. Pomysł jest niebywale prosty a zapożyczony wprost z waszego życia. Starczy wyższy pułap z ładunkiem na niewielu belkach, linach dla przytrzymania oraz trzymaczach które razem umocnią. A zatem sposób umożliwiający na zbudowanie podwójnej przestrzeni załadowczej na tej samej kubaturze naczepy albo skrzyni załadowczej. Istotna jest wypoziomowana konstrukcja ze metalowych oraz kątowników aluminiowych, na jakich spoczywa całkowity balast oraz odpowiedzialność za załadunek. Kolejna podłoga klasy DFS do kontenerów albo system CTD III dla skrzyni załadowczej da się zastosować w praktycznie każdej ciężarówce. Wobec odpowiedniej stabilizacji, można to zainstalować w prawie każdym modelu samochodu oraz wielkości kubatury do załadowania. Belki nośne wertykalne, są wyposażone w perforacje w formie gniazd do których wpina się belki horyzontalne będące leżem. Na tym leży załadunek utrzymywany paskami z urządzeniem dociskającym. Trzeba to teraz podzielić listwami w postaci przegrody między burtami i utrzymać w miejscu dodatkowymi kątownikami nośnymi. W zasadzie budując w ten sposób podwójną kubaturę oraz tym samym zwiększając ciężar przewożonego ładunku. Jednocześnie by skrócić czas potrzebny do załadunku samochodu w drogę. Podsumowanie będzie korzystne jak już niedługo odczuje twoja konkurencja. Więc szerokiej trasy oraz do widzenia na szosie mobilki!

Opublikowane w dziale:Przemysł