Skip to content

Pasy do burty

Rozwiązanie podwójnego poziomu w TIRze pozwoli w przemyślany sposób posiąść dodatkowy zakres załadunkowy. Dzięki tej sztuczce daje się załadować na górze jeszcze nawet do dwunastu ton materiału. W przypadku załadunku samych europalet podwaja się w ten sposób ilość miejsc paletowych w aucie. Podczas wyjazdów niewymagających podwójnego załadunku, fragmenty montażowe całego układu wstawia wzdłużne z identycznymi otworami, dźwigające legary nośne.

Użyte rozwiązanie miedzy otworami pozwala w razie potrzeby ustalać położenie następnego poziomu dowolnie w każdym przedziale między kolejnymi dwoma słupkami.

Uzupełnieniem mogą być listwy wzdłużne pomocnicze, które mają mniejszą obciążalność i nie służą do utrzymywania towaru, lecz wyłącznie do zablokowania składowych blokujących palety, takich jak przegrody w poprzek auta czy pasy trzymające. Legary pomocnicze montuje się w kieszeniach, w które w razie konieczności można zamocować także zwykłe profile (drewniane albo aluminiowe).

Opublikowane w dziale:Burty