Skip to content

Obudowa burty bocznej auta towarowego

W pierwszym wpisie już pisaliśmy o prostym sposobie zakupienia niezbędnych podzespołów do remontu burty własnego auta dostawczego. W jaki sposób w rzeczywistości należy takie podzespoły dla własnych potrzeb dopasować. Każdy kierowca bez problemu odpowie na zadane tak pytanie. Koniecznie trzeba wszakże w pokładach pamięci poszukać elementy swej skrzyni załadowczej oraz dostosować z asortymentu sprzedającego podzespoły, pasujące do wymiany. Zaczynając od podstawy w zwykłej zabudowie dostawczaka, każda skrzynia będzie złożona z części kratownicy stalowej montowanej bezpośrednio na przysłowiowym widelcu. Na ramę waszej podłogi naczepy, następnie będziemy montowali antypoślizgową płytę na spód wraz z wpuszczanymi uchwytami do stabilizowania załadunku. Kolejno trzeba do stalowego obramowania, na stałe przymocować burtowe słupki przednie, te za kabiną kierowcy. I następnie tylne a także te pośrodku słupki razem z zamkami pozwalającymi je uchylić lub całkiem wymontować w czasie rozładowywania. Mając w pamięci te końcowe zamontowujemy w burtach bocznych znacznie ponad długość 4 m na autach z montowaną plandeką. Między słupkami na mocowaniach, zamontujemy burty aluminiowe poskładane z profili aluminiowych. Krok za krokiem dolny, pośrodku lub panel zwany plandekowym a na górze jako wykończeniowy górny panel burty. Do pełnej kompletacji starczy wybranie burtowych zamknięć ze wskazaniem takiego zainstalowania po z prawej albo tej lewej burcie bocznej. Ależ to nietrudne, zaprawdę? W końcu każdy z nas wszystkich kiedyś bawił się w składanie klocków, to bez mała prawie to samo tylko na zdecydowanie większą skalę.

Opublikowane w dziale:Przemysł