Skip to content

Części do naczep i chłodni

Główne wyposażenie do nadwozi samochodowych i podzespoły wykorzystywane do napraw aut dostawczych to min.: drzwi tylne czy boczne, wrota do naczep {lodówek|chłodni|chłodziarek wytworzone z tafli ?sandwich? na bazie polistyrenu lub poliuretanowym obustronnie oklejone {albo|lub pokryte blachą. {Wrota|Drzwi|Wejście|Furtę wykonuje się w typowych grubościach: 34mm, 54mm, 84mm lub dowolne na szczególne zamówienie. Płyta wejścia winna posiadać adaptacje stalowe w miejscu, gdzie będziemy montować okucia. O ile w przypadku prostych wrót kontenerowych adaptacje takie spawane są do siatki obrysowej, to w przypadku drzwi do izotermy lub chłodni wzmocnienia te powinny być zamontowane na etapie produkcji sklejki typu ?kanapka?. Wyposażenie wykańczające popularne oraz tym samym najtańsze są to produkty stalowe zabezpieczone galwanicznie cynkiem. Dla tych, którzy oczekują wysokiej estetyki i większej trwałości bardziej stosowne są części ze stali nierdzewnej takie jak przeguby drzwi, zamki prętowe kasetowe lub zwykłe, zaczepy drzwi przeznaczone do unieruchomienia drzwi w czasie załadunku|rozładunku. Takie dajmy na to przeguby, w tym pióro, gniazdo, śruba-oś, zakrętka samohamowna, dobierane stosownie do formatu i ciężaru drzwi oraz metody montowania gniazda, bo przecież być spawane lub przykręcane, często daje się po 2-4 zawiasy na połówkę. Uszczelnienia do skrzydeł kontenerowych i chłodniczych wybierane są zależnie od grubości drzwi, daje się uszczelkę z dwoma, trzema i czterema ?wąsami?. Wejścia tylne do chłodni mogą być też wyposażone w klapkę wywietrznikową.

Opublikowane w dziale:Przemysł