Niemalże każdy kierowca auta dostawczego pojmuje jak kłopotliwy bywa załadunek a także wyładowanie, przy klasycznej skrzyni towarowej z uchylną burtą tylną. Częstokroć bywa, że podjeżdżając do rampy załadowczej jest na tyle mało przestrzeni aby wygodnie odchylić albo zatrzasnąć burtę. A ile razy bywało iż uszkodzisz ją, zajeżdżając zbyt blisko krawędzi rampy załadowczej. Może więc pora na radykalną zmianę, wreszcie pora na łamaną burtę tylnej klapy załadowczej w swoim aucie dostawczym. Owa burta będzie skonstruowana jako drzwiczki otwierane na boki. Wykorzystane zawiasy na dwóch osiach pozwalają na ich otwarcie o 270 stopni i podobnie jak w kontenerach podtrzymanie skrzydeł o bok pojazdu. Grupa dystrybutorów akcesoriów do aut we własnej ofercie ma przygotowane już produkty z aluminiowych kształtowników. Teraz wystarczy je ze sobą zmontować. Dobierając panel dolny, panel plandekowy i aluminiowy panel górny zbudujesz standardową burtę załadowczą o standardowej wysokości od 400 do ośmiuset milimetrów. Albo w zależności od indywidualnych potrzeb nawet jeszcze wyższą. Niezbędne podzespoły do ich połączenia w efektywnie działający element skrzyni załadunkowej jak; zawiasy, zasuwy, podkładki, czopy a także profile zakończeniowe, otrzymasz też bez trudu. Do prawidłowego funkcjonowania warto by dopasować krawędziową uszczelkę, jaka zaczopuje przestrzeń pomiędzy kształtownikami a także ochroni je przed nadmiernie szybkim zużyciem. Dzielona tylna burta, w odróżnieniu od burty załadowczej łączonej na zawiasach u dołu na ramie, pozwala uniknąć ewentualnego zepsucia w czasie załadunku z rampy w trakcie jej opuszczania. Również w trakcie cofania do załadowania, pozwala zajechać blisko do rampy wyładowczej. Teraz będę miał dużo więcej więcej możliwości z nową dzieloną burtą w twoim dostawczaku.
Burta auta podzielona czyli dwukrotnie więcej efektywności
Opublikowane w dziale:Przemysł